סמסונג סוגרים על אפל בארה " ב

סמסונג סוגרים על אפל בארה " ב

הגנים השותפים של הדו "ח האחרון על רעבונך של ארה" השוק הסלולרי מגלה כמה עובדות מעניינות. אולי המסקרן ביותר הוא מצטמצם הפער בין כדי הטיטאנים בתחום – אפל ans סמסונג. לשעבר שולט כיום 40% ניידים מקומיים בשוק, אבל הקוריאני הענק במהירות פערים עם 31%.

סמסונג לנו הרחבה הוא בהחלט מרשים, אבל אחרים החוץ של OEM מציגים מגמה זהה, אף על מידה קטן בהרבה. את המקום השלישי ברשימה הולכת LG, עם 10% נתח שוק אחרים מרכזי שמות מותג, כמו מוטורולה ו-HTC על 5% להגיע, משולב.

בקנה מידה עולמי, סמסונג עדיין הוביל את המירוץ ב-2015, עם סך של 324.8 מיליון יחידות שנשלחו, עוזב בקופרטינו ב במקום השני עם כ-231.5 מיליון דולר מכירות.

מגמה מעניינת נוספת, נחשפו בפארקים השותפים המחקר של חששות החכם לשדרג מחזורים. המספרים מראים כי כשליש של משתמשי iOS עדיין הבעלים של מכשיר זה יותר משתי שנים, בעוד רק 30% של סמסונג משתמשים במכשיר כמו מתאריך. זה יכול להתפרש כעדות את futureproofing של מכשירי אפל, אבל אולי זה גם קשור הספק המאמצים לקצר שדרוג חומרה מחזורי ככל האפשר ולעודד תכופים יותר מכירות.

מפעילי לשלוף את כל הטריקים כדי לעודד את הטלפון שדרוגים פעם אחת-מוכר חוזה לשנתיים, אשר קשרו לצרכנים שנתיים הטלפון לשדרג מחזור, בהדרגה דועך. ארה " ב ספקים התחיל לעשות משם עם שני שנה חוזים ב-2012 על ידי ברבעון השלישי של 2015, רק 51% מהצרכנים הניידים היה חוזה, ירידה של כמעט 70% בסוף 2011.

עוד כמה סקרנים נתון מתוך דו " ח מצב:

  • יותר מ 70% של משתמשי טלפונים חכמים עכשיו לצפות קצר הזרמת וידאו קליפים, ויותר מ-40%. שעון זמן הזרמת וידאו על המכשיר שלהם.
  • כמעט 40% של משתמשי טלפונים חכמים להשתמש זיהוי הקול פונקציה; בקרב משתמשי אייפון, יותר ממחצית השתמשו Siri.
  • 36% משתמש ב-Wi-Fi לקרוא
  • 35% להזרים מוסיקה מהטלפון ברמקולים
  • 26% משתמשים תשלום app עבור רכישות בחנות הקמעונאית
  • 24% זרם וידאו מהטלפון לכרטיס מסך שני (לדוגמה, טלוויזיה, מחשב, וכו'.)

מקור | דרך

Share this Post!

About the Author : spinlock

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.