גוגל דופלקס עוזר יכול להחליף שיחה מרכזי, דו " ח אומר.

גוגל דופלקס עוזר יכול להחליף שיחה מרכזי, דו " ח אומר.

דו " ח חדש של מידע טוענת כי כמה חברות גדולות הן בשלבים המוקדמים מאוד של בדיקות של גוגל בשפה טבעית הקול עוזר, דופלקס, כדי לשמש בתאגיד יישומים כגון מוקדים טלפוניים, לענות על שירות לקוחות שאלות.

דו " ח זה מגיע במהלך הזמן, כאשר ענן המבוסס על הלקוח להתקשר למרכז תעשיית גוברת יותר ויותר זה גרף $6.8 מיליארד דולר בשנה שעברה עם שום סימנים של האטה. למעשה, התעשייה תחזית להגיע ל-20.9 מיליארד דולר על ידי 20222 חברות כי הם כבר בענף זה כוללות, אמאזון, IBM, Microsoft, Cisco, Avaya, Genesys – אשר מציעים סוג של ענן מוקד טלפוני פתרון.

דובר גוגל אמר את המידע כי החברה לא פעיל בוחן את הטכנולוגיה עם עסקים אבל את “העסק יכול לחקור דרכים להשתמש בטכנולוגיה על שלהם”.

זה חשוב לעבור את החוויה נכון גם עבור אנשים וגם עבור עסקים ואנחנו לוקחים איטי ומדוד לפי הגישה כפי שאנו לשלב שלמדנו ומשוב מן הבדיקות שלנו – Google הדובר.

אם הוא מוצלח, גוגל דופלקס יכול לשבש את השיחה-מרכז עסקים ואפשרות לשים רבים להתקשר למרכז העובדים של מקום עבודתם. בנימה דומה, אנו תוהים אם גוגל דופלקס יהיה מסוגל להבין כאשר לקוח מתקשר עם יחס רע ולהגיב עם כמות מתאימה של תעוזה.

Google דופלקס הדגמה היה מאוד סביר ביותר זמזם על נושאים על זה בעבר Google i/O הכנס. גוגל דופלקס הרחבה של Google עוזר זה לוקח אנושי טבעי-בשפה הנשמעת לקרוא בפועל עסקים, לדבר עם אנשים, כל זאת תוך התחזות כאדם אמיתי.

הדגמה שני נדהם, מבוהלת אנשים בשל אפשרי נושאים מוסריים, כי הם על כף המאזניים. Google מאוחר יותר הצהיר כי שיחה מ – Google דופלקס לזהות את עצמו ככזה לפני שמתחילים את השיחה.

מקור

Share this Post!

About the Author : spinlock

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.