Analytics האסטרטגיה: הבית של Google Mini מוביל חכם רמקול בשוק ברבעון 2

Analytics האסטרטגיה: הבית של Google Mini מוביל חכם רמקול בשוק ברבעון 2

אסטרטגיה Analytics פרסמה רק לאחרונה דו " ח מטעמה Q2 משלוחים של חכם רמקולים ברחבי העולם. המספרים גילה כי מעל 50% של הרמקולים או על ידי גוגל או אמזון, עם הבית של Google Mini תופס את האריה המניות עם 20% מהשוק.

בנפח מיליון נתח השוק
הבית של Google Mini 2.3 20%
אמזון אקו נקודה 2.2 18%
אמזון אקו 1.4 12%
Alibaba Tmall ' יני 0.8 7%
הבית של Google 0.8 7%

המספרים חושפים כי למרות השוק הוא עדיין מרוכז בכבדות סביב החלוצים החכמים רמקול העולם, המשתמשים עדיין מעדיפים יותר זול, יותר קומפקטי המכשיר. בגלל זה הבית של Google Mini, אמזון אקו נקודה אתה דורך על השלישי ממוקם אמזון אקו ו החמישי ממוקם הבית של Google. את Alibaba Tmall ' יני משלים את החמישייה הפותחת.

בסך הכל כרכים המספרים הם פחות מרשים – השוק הכולל היה 11.7 מיליון יחידות שנשלחו בין אפריל ליוני. מהם 2.3 מיליון היו הבית של Google Mini, 2.2 מיליון היו אמזון אקו נקודות ו-1.4 מיליון היו רגיל גבוה אמזון אקו. Alibaba של פתרון דומות כרכים, כמו הבית של Google – 800,000.

דיוויד מרסר, סגן נשיא ב-Analytics האסטרטגיה, אמר, השוק ימשיך להתרחב ואנחנו צריכים לצפות ליותר שחקנים בעתיד. “סמסונג ו-Bose נמצאים בתהליך של שיגור שלהם מודלים הראשון” אשר ייתן יותר גיוון ואפשרויות לבחירה עבור הצרכנים.

דייוויד ווטקינס, מנהל ב-Analytics האסטרטגיה, הוסיף כי אפל לקח 6% חלקו של המשלוחים ולכן הם מתוך 5 העליון במונחים של נפח. אם כבר מדברים על מגזר הפרמיה, למרות זאת, החברה בקופרטינו יש מאסיבי 70% נתח שוק.

מקור

Share this Post!

About the Author : spinlock

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.