אנליסטים: כמעט מחצית של אפל שעונים חכמים שנשלחו הם סדרה 1

אנליסטים: כמעט מחצית של אפל שעונים חכמים שנשלחו הם סדרה 1

ה-smartwatch השוק לקלוט במהירות. הוא גדל כל כך מהר – 53% בשנה במהלך השנה מבוסס על נתונים של קונטרפונקט – למרות מותגים נשלח יותר יחידות מאשר בעבר, את המניות שלהם נפל.

אפל נשאר מלך הגבעה. הקבלה של אפל שעונים סדרה 4, העדכון הגדול ביותר, עדיין היה חיובי. הפופולריות של הסדרה 3 עקב בצד אגודל למעלה, כמו גם, תודה שזה עתה הוריד מחירים. זה להוביל 24% עלייה משלוחים Q3 בהשוואה לרבעון הקודם השנה.

עם זאת, המקורי לצפות סדרה 1 השלימו את חלק הארי של אפל משלוחים, כמעט מחצית. הדגמים החדשים צפויים להגדיל את ההשפעה במהלך עונת החגים.

האנליסטים קבעו כי אנשים להתמקד בריאות וכושר היא הכוח המניע העיקרי בגידול אימוץ של שעונים חכמים. זה באופן חלקי למה פיטביט ראה קפיצה מסיבית. משלוחים – הוא גדל מ-6% לפני שנה ל-16% Q3. ה – Fitbit להיפך היה פופולרי במיוחד בחירה.

שעונים אלה לרוץ מצומצם יותר קנייניות של מערכת ההפעלה, אבל זה מכוון כלפי בריאות ופעילות גופנית. פיטביט לבד תאם את נתח השוק של אנדרואיד ללבוש שעונים (16% לעומת 17% ב-Q3).

עם זאת, החברה עומד בפני בעיה – לנו הצרכנים מעוניינים LTE המאפשרים שעונים. זה כנראה קשור לעיל, LTE שעונים יכול לתפקד בלי טלפון, אשר היא ברכה בעת ריצה או במכון כושר

ילדים שעונים חכמים הם אחד הצמיחה המהירה ביותר מגזרים. הם כוללים מעקב GPS, אשר הוא ברכה וקללה – בעוד הם מספקים שקט נפשי להורים, הם גורמים אבטחה ופרטיות דאגות.

שמעת פעם על Imoo? זה BBK בבעלות המותג והוא שולט מרשימה של 10% של השוק העולמי. את הלחם והחמאה של ילדים שעונים. ישנם מספר מותגים אחרים ידוע על הילדים שלהם שעונים, ספקים מקבל על הפעולה, כמו גם.

Huami Amazfit שעונים גם להפעיל תוכנה קניינית. Xiaomi השותף הוא עדיין שחקן, אבל גדל במהירות והוא יכול למנף את הפופולריות של Mi טלפונים, הוקמה שרשרת של חנויות כדי לקבל קרקע בהודו.

מקור

Share this Post!

About the Author : spinlock

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.