קונטרפונקט: Xiaomi ימחק את התחרות במהלך הדיוואלי

קונטרפונקט: Xiaomi ימחק את התחרות במהלך הדיוואלי

השנה דיוואלי חגיגי העונה הסתיים ב-8 בנובמבר, והודות לרוח החג, שפע של הנחות על פני קמעונאים, מכירות טלפונים חכמים גדל 26%, לעומת תקופה של השנה שעברה.

קונטרפונקט מחקר הודיע כי Flipkart, אמזון שיחק תפקיד כביר עם המתאימים שלהם באינטרנט מכירת אירועים “ Flipkart גדול מיליארד יום” ו “אמזון ההודי הגדול בפסטיבל.” OEM חנויות, כולל mi.com, vivo e-חנות, שלום כבוד עזר כמו את המכירות באינטרנט עלה 46% לעומת שנה קודמת.

המנצח הגדול של פסטיבל קניות הוא Xiaomi עם 43% שיתוף מקוון, ו-14% מקוון לחלוק בהתאמה קטגוריות, מבססות את מעמדה כמובילה בשוק על Samsung.

אחד יותר מרשים חברות היה Realme זה נרשם שיא ביצועים עבור כל מותג חדש בהודו. זה היוו 18% מכלל מכירות באינטרנט ו-9% מכלל מכירות טלפונים חכמים, קופץ על המקום השלישי הכללי.

הייניש Bhatia, אנליסט בכיר ב-קונטרפונקט, אמר כי המתעוררים מותג כגון Pocophone, Asus, נוקיה ו-OnePlus גם עשה טוב באינטרנט, שלא כמו אפל, את האייפון שקיבלו פושרים תגובה, לעומת אחרים יצרני.

מקור

Share this Post!

About the Author : alex

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.