Spotify לוקח לכוון חוסמי מודעות

Spotify לוקח לכוון חוסמי מודעות

Spotify פרסמה אתמול את תוצאותיה הכספיות לשנת 2018 ויחד עם זאת מעודכן תנאיו. הכללים החדשים אומרים “עקיפה או חסימת פרסומות Spotify, שירות, או יצירת והפצת כלים כדי לחסום פרסומות” יוביל סיום או השעיה של החשבון.

על פי דיווח בשנה שעברה, כ-2% של Spotify חינם למשתמשים להשתמש ביישומים או חשבונות להשבית את המודעות בין השירים. הפלטפורמה שלח הודעות דוא " ל למשתמשים עם פעילות יוצאת דופן כדי להסיר את ההתקנה של ad-חסימת תוכנות, אבל אם הם ירדו, Spotify סגרה את חשבונות.

חדש T&C ייכנס לתוקף מלא ב-1 במרץ ויאפשר פלטפורמה לדלג על הודעת אזהרה וללכת ישר לתוך הפצצת חשבונות.

אתמול נחשף כי ישנם 207 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, 96 מיליון מהם משלמים עבור שירותי פרימיום ללא מודעות, עם שפע של תכונות הגרסה החופשית חסר. השני 116 מיליון מודעה נתמכת משתמשים, המהווה 24% גידול לעומת שנה קודמת ו-6% QoQ. הם הביאו €175 מיליון דולר בהכנסות, אשר הוא בסביבות €1.50 לכל משתמש.

אם המודעה-חסימת משתמשים לנטוש את המודעה-חסימת תוכנות או לשלם את כנראה אסטרונומיים חודשי במחיר של €7.50 (בממוצע), Spotify יכול תיאורטית להגדיל את ההכנסה עם מקום בין €3 מיליון ו – €15 מיליון דולר.

מקור

Share this Post!

About the Author : alex

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.