Instagram עכשיו יראו IGTV וידאו על ציר הזמן שלך

Instagram עכשיו יראו IGTV וידאו על ציר הזמן שלך

Instagram הוא הבין שלא מספיק אנשים שאכפת שלה IGTV תכונה. באופן טבעי, החברה החליטה לשים את קטעי וידאו ישירות על ציר הזמן שלך.

החל מיום חמישי, המשתמשים יוכלו כעת לראות IGTV סרטי וידאו מ אנשים הם בעקבות מופיעות ישירות על העיקרי שלהם ציר הזמן. אלה יופיעו קבוע פוסטים אבל יהיה תג כדי להבדיל אותם. אתה רואה רק סרטי וידאו מ-האנשים שאתה עוקב ולא אקראי סלבריטאים הדרך שאתה עושה כרגע במקום אחר באפליקציה.


מבט מוחלטת מעולה תוכן איכותי אתה יכול לצפות לראות על IGTV

IGTV היה רב-טופס וידאו תכונה זו הוצגה אפליקציה בשנה שעברה זה משתמשים מורשים לירות הרבה סרטונים ארוכים יותר מאשר מה הוא בדרך כלל אפשרי עבור קטעי וידאו כי אחרת נראה על ציר הזמן שלך. התכונה נראתה כמו הזדמנות ב-YouTube. Instagram הצליח להשיג יחד חבורה של האינטרנט בעולם האמיתי סלבריטאים להכין כמה קטעי וידאו על ההשקה הראשונית. מאז אלה הם פחות או יותר האנשים היחידים שהשתמשו בתכונה זו.

השירות בתחילה התגוררו בבית קטן משלו סעיף זה ניתן לגשת תפוז כפתור בפינה הימנית העליונה של כרטיסיית הבית. ברור, אף אחד לא היה לחיצה על זה, וזה כאשר את קטעי וידאו החלו להופיע קטנים כמו תמונות ממוזערות בחלק העליון של סייר סעיף של האפליקציה. ככל הנראה, אף אחד לא לוחץ האלה גם כן, אז אלה הסרטונים הופיע ישירות מתוך סייר סעיף, מעורבב עם קטעי וידאו אחרים ו autoplaying בכל פעם שאתה לגלול בעבר אותם. גם אז זה נראה שאף אחד לא עצר כדי לראות אותם, ולכן Instagram היא סוף סוף רק לדחוף אותם ישר על ציר הזמן שלך עכשיו. אולי כי פשוט מגיע לבית שלך ולהפוך את שעון בכוח היא כנראה לא חוקי (עד כה).

האירוניה של מהלך זה הוא כנראה איבד על Instagram. IGTV התחיל בתור דבר נפרד הראשי קטעי וידאו בתוך האפליקציה כי הם היו הרבה יותר. עכשיו Instagram הוא פשוט לשים אותם ישירות על ציר הזמן, ובשלב אחד היה תוהה, למה בכלל יש את קבוע קטעי וידאו עם דקה אחת. להגביל? או אפילו סיפורים, לצורך העניין, עם אפילו מחמירות יותר של 15 שניות גבול?

יותר חשוב, למה בכלל להמשיך לגרור את זה תכונה סביב שוקל לא נראה מעוניין? הבעיה לא היתה שאנשים לא יכלו למצוא את זה; הבעיה היא שאף אחד לא רוצה להשתמש בו. אנשים עדיין פונים ל-YouTube על דבר זה יותר מאשר כמה דקות, זה פשוט טוב יותר פלטפורמה בשביל סוג כזה של תוכן.

Instagram נראה תחת הרושם שזה יכול לשלב כל סוג של תכונה האפליקציות שלה בשלב הזה ולמנף שלה ניכר בסיס המשתמשים לעשות את זה בהצלחה, אבל בבירור זה לא נכון. אנשים לא פתאום משתמש Instagram להזמין מוניות אם הם מוסיפים כי תכונה מחר; הם עדיין להשתמש Uber. ואנו עדיין משתמשים ב-YouTube עבור כל הווידאו שלנו.

אז אולי במקום לאלץ את הדברים לתוך הגרון שלנו, אולי נזרוק את הדבר לחלוטין, אם זה לא עובד ואולי להתמקד על דברים שאנשים רוצים? כמו כרונולוגי ציר הזמן?

מקור

Share this Post!

About the Author : alex

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.