Huawei וכבוד לחשוף את החדש כפול אסטרטגיית המותג

Huawei וכבוד לחשוף את החדש כפול אסטרטגיית המותג

ריצ 'ארד יו, מנכ" ל Huawei של הגף, הודיעה החדש כפול אסטרטגיית המותג עבור Huawei וכבוד התקנים. זה בונה על המטרות האסטרטגיות מ-2012 בוצעו בהצלחה.

Huawei רוצה להיות הגדול החכם הבורא בעולם. המטרה בשביל כבוד זה, כדי לעקוב מקרוב, מכוון הרביעית בגודלה המותג באופן גלובלי, במקום השני סין. Huawei וכבוד יהיה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתח טכנולוגיות חדשניות בעתיד, ישתפו פעולה הפצה וקמעונאות.

את הגף הוא עכשיו הגדול ביותר בתוך Huawei. בשנה שעברה זה ביצועים טובים יותר את Huawei המוביל ברשת עסקים עם מכירות של CNY 348.9 מיליארד ($52 מיליארד דולר), אשר מייצג מאסיבי שנה בשנה, עלייה של 45.1%.

כבוד גדלה אפילו יותר מהר, 170% לשנה על שנה, והוא מדורג במקום השני במכירות על ידי נפח כללי על פי IDC. מותג מוגדר להציג הראשונה שלה 5G המכשיר מאוחר יותר השנה, אשר יחד עם Huawei עצמו חבר X קשרים יפה עם Huawei הרשת של העסק.

באשר המטרות יו להגדיר מול Huawei ב-2012, הם כוללים מעבר מלהיות בלתי ODM כדי נכונה OEM ו-יורדים נמוך-margin ultra-low end של טלפונים. כמו כן, שילוב צ ' יפס מ HiSilicon (גם קירין שבבים ו Balong מודמים) ופיתוח EMUI. לבדוק ולבדוק.

Share this Post!

About the Author : alex

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.