Spotify הוא בוחן קול חדש המאפשר מודעות לנייד

Spotify הוא בוחן קול חדש המאפשר מודעות לנייד

בין מתמשך רס קרב על הזרמת וידאו סצנה זה הוא לעתים קרובות קל להתעלם שלה הזרמת מוזיקה המקביל. המשתמש הרחבה, שימור והתשלומים אתגרים זה פרצופים הם לא שונים, עם שחקנים מרכזיים כמו אפל ו – Spotify כיום התנגשות קשה במיוחד המכריע המתעוררים בהודו שוק. לכל הדעות, האחרון העליונה כלב מוצאת את עצמה במקום favourable, לאחרונה שובר של 100 מיליון מארק פרימיום למנויים. אבל כראוי ניצול מסיבי שלה 117 מיליון חינם-רובד בסיס המשתמשים הוא האתגר האמיתי.

הזן קולי-זמין מודעות. עדיין מאוד מוקדם רעיוני בטא המדינה, אלה במטרה לשים טוויסט מסורתיות הקול והוידאו פרסומת בתוך Spotify האפליקציה. הרעיון הוא פשוט למדי – קול המודעה משחק, עושה כמיטב יכולתו כדי לעסוק המשתמש, ולגרום להם להתעניין. אז מבקש הנחיה קולית כדי להמשיך.

Spotify הוא הרעיון כאן הוא להתנתק המודעות המסורתית מודלים תקווה אינטראקטיביות יהיה מספיק כדי לחימה "עיוורון באנרים". האתגר האמיתי, לעומת זאת, היא לעצב את החוויה בצורה כזאת, כי זה לא לעורר תגובה שלילית. זה בדיוק מה הזרמת ענק כיום בדיקות בתוך אחוז קטן מאוד מאיתנו חינם-tier משתמשים במכשירי אנדרואיד או iOS. Spotify הוא עוד סינון של רשימת המשתתפים כדי לכלול רק המשתמשים באפליקציה פקדי קול כבר מופעלת.

הראשון כמה מבחן קולי-זמין מודעות נראה באים יוניליוור של גרזן ו-Spotify אולפני. מודעה אחת מנסה לכוון משתמשים המקורי Spotify פודקאסט להישאר חופשית: הסיפור של התנגשות. עוד מקדמת ממותגים השמעה הקשור יוניליוור גרזן מסע הפרסום.

כפי שניתן לראות בהדגמה קליפ אלה קול חדש המאפשר מודעות עדיין להעלות באנר עם קונבנציונלי כפתור כדי לנקוט בפעולה, כמו גם קיצור דרך שימושית ישר לנהל את המודעה תפריט הגדרות, שבו משתמשים יכולים במהירות opt-out של הפורמט החדש. המודעה עצמה מתעכב על המסך במשך כמה שניות, מחכה "שחק עכשיו" קול הנחיה מהמשתמש. אם אחד הוא לא קיבל את זה הוא פשוט נעלם, חוזרים למוזיקה או שאר קונבנציונלי Spotify המודעה הפסקה.

חוץ מזה את trendiness פקטור, Spotify הוא מקווה גם כדי העבודה עצמה יפה לתוך מסך "גמילה" השגרה יותר ויותר עייף משתמשים ניידים מנסים לשלב – לא להסתכל על הטלפונים שלהם די לעיתים קרובות. זה גם מעניין לציין כי כיום הקול המאפשר מודעות הן רק קידום ב-app תוכן.

זה נאמר, זה לפתוח את מקום רחב יותר לדיון – כלומר, העתיד של פרסום הקול עוזרים. האחרונים הם במהירות גוברת הפופולריות, על ידי אמזון של חשבונות, כבר הוכח להיות מעולה מכירות כלים. אחרי שאמר את זה, אלה הן בעיקר מודעות-חינם, במקום לשחק את התפקיד של צייתן חבריו. או אם לא Alexa, Google עוזר לחברים שלהם יש עתיד מזהיר בפרסום זה אחרת לגמרי יכול של תולעים.

מקור

Share this Post!

About the Author : alex

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.